donderdag 28 september 2017

Eduardo de Ezel


Vandaag toon ik het ezeltje
dat ik haakte in de vakantie.
Buiten het donkerblauw helemaal
in de kleuren van het KKT ☺
Dat is toevallig maar sluit wel mooi
aan op het bericht van gisteren.


Ik vind hem zelf zo leuk 
met zijn gestreept broekje, 
dat ik hem niet schonk 
aan de kinderen.
Hij heeft zijn vast plekje
 in de living
bij mijn knutseltafel ☺


Op wens van de jongste ben ik
aan een nieuw diertje bezig.
Geen gemakkelijke opdracht,
maar ik ben aan het laatste stukje
bezig, de staart.
Ik ben benieuwd hoe die er af
 uit gaat zien...


17 opmerkingen:

  1. wat een schatje, heel leuk gedaan!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige ezeltje met dat blauw gestreept broekje.
    Ben benieuwd welk diertje het gaat worden waarmee je bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,

    Wat een cutie! Inderdaad, hij kon mee doen met het KKT!

    En jouw kaartje vond ik geweldig! Ik hou er niet van om zelf met de tape's aan de slag te gaan maar ik kan het best wel waarderen hoor! Geen paniek!!
    Van de 17 verjaardagskaarten die ik kreeg, zijn er 15 zelf-gemaakte bij! Een record!! ééntje is nog onderweg, ook van een stempelvriendin... Fijn toch?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel schattig dit gehaakte ezeltje Sarah..
    en je volgende haakwerkje zal ook weer heel leuk zijn...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een schattig ezeltje! Ik kan me voorstellen dat je er nog geen afstand van kon doen. Hij staat vast heel gezellig op je hobbytafel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattig, ik snap helemaal dat je die lekker zelf hield, Sarah! Zo mooi gemaakt weer.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, wat is dit een lieverd zeg! Ik kan ook slecht afstand doen van mijn beestjes, dus dat doe ik ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk, wat een schatje!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw ezeltje is superleuk! Groot gelijk dat je 'm lekker voor jezelf houdt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig en prachtige ezel heb je weer gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een schatje is dat ezeltje ! Echt heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach ach, wat een schat, om verliefd op te worden!
    Ben benieuwd wat je andere creatie gaat worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow.....wat een schattig ezeltje Sarah!
    Succes met het afwerken van de volgende!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een schattig ezeltje, jij kan dat supergoed ! Ben al benieuwd naar het volgende diertje... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje, die zou ik waarschijnlijk ook lekker voor mezelf houden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoooo lief Sarah, ik mocht willen dat ik dat ook kon! Heb vroeger heel veel kastrandjes en gordijntjes gehaakt (was toen zo in de mode!!), zelfs voor de hele familie maar ik kan nu nog geen bloemetje....is dat niet gek?? Lees de beschrijving, denk dat ik het goed doe maar er komt echt iets heel anders uit.....da's ook een kunst vind je niet whahhaaa!! Wordt het nieuwe diertje een vosje misschien gelet op de kleuren??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah